Справжня правова культура особи невід'ємна від її правомірної поведінки. А правомірна поведінка є результатом реалізації її позитивної правосвідомості. Слід визнати, що сьогодні з фінансово-економічних, організаційних, політичних причин рівень правосвідомості низький. Основними видами роботи учнів на проектом це - робота в групах, роботи з різноманітними джерелами Кожна група свою назву та виконує,своє завдання ( робота з документами, з інтернет-ресурсами, з відеороликами,статистичними даними тощо) Результатом роботи є презентація, діаграма,тезисний план, схема - узагальнення.
1. Назвіть історію виникнення прав дитини в
суспільстві.
2.Які заходи законодавчі акти були прийняті у
світі.
3.Роль держави у захисті прав дітей.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten